کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد
نوشته شده توسط : sevda

تموم داوطلبایی که در کنکور 99 شرکت کردن و انتهای کارنامه اولیشون کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه نوشته شده ، می تونن با استفاده از این شناسه یا کددسترسی ، زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ وارد سایت انتخاب رشته ازاد به آدرس azmoon.org بشن و انتخاب رشته خودشون رو انجام بدن .



با این که کنکور سراسری و دانشگاه آزاد در تمامی مقاطع با هم ادغام شدن ، ولی هنوز مسیر انتخاب رشته دانشگاه آزاد و انتخاب رشته دانشگاه سراسری از همدیگه جداست . تموم داوطلبایی که در کنکور سراسری مقطع خودشون ثبت نام کرده و در این آزمون شرکت کردن اگه مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 شده باشن ، می تونن با همون رتبه و تراز نوشته شده در کارنامه اولیه منتشر شده در سایت سنجش و استفاده از کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ وارد سایت انتخاب رشته ازاد به آدرس azmoon.org شده و انتخاب رشته شون رو انجام بدن .

شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد یا همون کد دسترسی به انتخاب رشته ، یک عدد هفت رقمیه که دانشگاه ازاد از طریق این کد ، به اطلاعات داوطلبا دسترسی پیدا می کنه و وضعیت رتبه و تراز و سهمیه داوطلبا رو از سنجش استعلام می گیره .

البته کددسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد رو فقط داوطلبای کنکور سراسری ، ارشد و دکتری دارن و متقاضیای کنکور کاردانی به کارشناسی چون کارنامه اولیه ندارن ، کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه ازاد براشون صادر نمیشه . در این مقاله راجع به کد دسترسی دانشگاه آزاد 99 و نحوه استفاده از اون توضیح دادیم . پس همراهمون باشین !

 

 

کد دسترسی به انتخاب رشته سراسری دانشگاه آزاد ۹۹

بعد از این که نتایج اولیه کنکور سراسری 99 اعلام شد ، داوطلبایی که انتهای کارنامشون کد دسترس به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹ درج شده ، می تونن زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد با استفاده از این شناسه هفت رقمی وارد سایت انتخاب رشته به آدرس azmoon.org بشن و بعد از خرید کارت اعتباری ، انتخاب رشته شون رو انجام بدن .

ممکنه براتون این سوال پیش بیاد که شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد چیه و چه کاربردی داره ؟ همون طور که می دونین ، بعد از ادغام کنکور سراسری و دانشگاه ازاد باهم انتخاب رشته دانشگاه آزاد با استفاده از رتبه و تراز نوشته شده در کارنامه کنکور سراسری انجام میشه و داوطلبا برای اینکه بتونن انتخاب رشته کنکور 99​ دانشگاه آزاد رو انجام بدن کافیه با این کد و سریال خرید کارت اعتباری دانشگاه ازاد ، وارد سایت دانشگاه آزاد بشن .

از طرفی برای اینکه دانشگاه ازاد اسلامی به اطلاعات کارنامه داوطلبا دسترسی داشته باشه ، پایین کارنامه هر داوطلب به صورت یکتا و اختصاصی یک کد نوشته شده که بهش کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد یا شناسه دانشگاه ازاد گفته میشه . مثل کارنامه زیر ! پیشنهاد می کنیم واسه اطلاع از مهم ترین اخبار کنکور سراسری دانشگاه آزاد ، عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو بشن .

 

بیشتر بخوانید: اسامی پذیرفته شدگان دانشگاه آزاد

 

 

 

 

 

کد دسترسی به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ۹۹

بعد از اینکه نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99 اعلام شد ، داوطلبایی که بر اساس کارنامه کنکور کارشناسی ارشد ، مجاز به انتخاب رشته محل های دانشگاه آزاد ۹۹ شدن ، باید زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 به سایت azmoon.org مراجعه کرده و دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد رو مطالعه کنن .

بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد و مرتب کردن رشته محل های متناسب با مجموعه امتحانی خودشون ترتیب علاقه و فاکتورهای مهم دیگه ، اقدام به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته دانشگاه آزاد کرده و با وارد کردن اطلاعات خواسته شده مثل کد دسترسی انتخاب رشته و کد ملی در فرم انتخاب رشته ، اقدام به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته خودشون کنن .

به خاطر این که ممکنه داوطلبا در نحوه دریافت کد دسترسی به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد واسشون سوال پیش بیاد ، راهنمای مشاهده شناسه دانشگاه آزاد رو گذاشتیم . با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد تحصیلیکو می تونین از تموم اخبار و اطلاعیه های مربوط به مقطع ارشد دانشگاه آزاد و سراسری مطلع بشین .

 

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد

 

کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹

شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 ، برای هر داوطلبی منحصر بفرده و در زمان انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ۹۹ مورد استفاده قرار می گیره . هر داوطلبی که مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده باید زمان انتخاب رشته به سایت azmoon.org مراجعه کرده و بعد از پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 شناسه پرداخت و رمز عبور خودش رو دریافت کرده و در آخر اقدام به تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته آزاد ۹۹ کنه .

پیشنهاد می کنیم حتما عضو کانال تلگرام دکتری تحصیلیکو باشین تا از تموم اخبار مربوط به آزمون دکتری تخصصی 99 دانشگاه های سراسری و آزاد مطلع بشین .

 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری دانشگاه آزاد

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۹۹​

با توجه ادغام ثبت نام کنکور سراسری و دانشگاه ازاد در همه ی مقاطع ، اونایی که قصد دارن انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 رو انجام بدن باید در کنکور سراسری مقطع مورد نظرشون شرکت کرده باشن . بعد از این که آزمون برگزار و کارنامه اولیه منتشر شد ، مسیر انتخاب رشته دانشگاه سراسری از دانشگاه آزاد جدا میشه و هر کدوم از طریق سایت های مربوط به خودشون اقدام به انتخاب رشته می کنن و این کد رو تا زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد همراه خودشون داشته باشن چون برای مشاهدهنتایج انتخاب رشته دانشگاه آزاد وارد کردن این کد ضروریه .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو آمادن تا تجربیاتشون رو در مورد انتخاب رشته دانشگاه آزاد در اختیارتون قرار بدن و به شما در این مرحله حساس کمک کنن . همچنین می تونین واسه دریافت شناسه دانشگاه آزاد 99 از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با مشاورای ما در ارتباط باشین و کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد رو دریافت کنین .

 

 

 

 

 



سوالات متداول

 

1- ✔️ شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کجا قرار داره ؟

✔️ همونطور که در این مقاله بطور کامل توضیح داده شده ، این شناسه انتهای کارنامه اولیه داوطلبا قرار داره .

2- ✔️ نداشتن کد دسترسی به انتخاب رشته آزاد ، به چه معناست ؟

✔️ همونطور که در متن مقاله توضیح داده شده ، داوطلبایی که این کد رو ندارن یعنی مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد نشدن .

3- ✔️ شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه زمانی کاربرد داره ؟

✔️ این شناسه برای انتخاب رشته و مشاهده نتیجه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کاربرد داره که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده .

منبع : کد دسترسی به انتخاب رشته دانشگاه آزاد





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: